(Android/iOS) Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] huijaa monia pisteitä
Feb 19, 2022 13:18:54 GMT 1
Post by slankelavaku on Feb 19, 2022 13:18:54 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ huijaa monia pisteitä ▞▞▞
▞▞▞ Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] 2022 version ▞▞▞
Tykkäsin pelistä todella paljon, tarina oli hyvin kirjoitettu, hahmot mukavia, helppo tehdä uusi päätös jos tarinan jatkamiseen tarvitaan... Suosittelen todella, jos pidät tämän tyyppisistä peleistä 😊
Hämmästyttävä!! Rakastan tätä peliä niin paljon! Hahmot tuntuvat itse asiassa hyvin kirjoitetuilta ja pitävät ihmisistä, ja itse asiassa tuntuu, että olet siellä heidän kanssaan! Pienestä kielimuurista huolimatta se oli silti todella helppo ymmärtää, eikä mikään ollut liikaa vaivaa.
Ok, joten kuulin, että peli on päivitetty, joten palasin sovellukseen kokeillakseni sitä vielä kerran. Ja kun mietin mitä?.....SE EI TOIMINNAN!!!!!!😤😤😤😤😤 😤,YKITIN KAKSIT!,POISTIN JOPA BC:N ASENNUS, TOIMIIN, ETTÄ SE TOIMII JA SE EI TEHNYT!!!,KÄYNNISTIN JOPA PUHELIMENI UUDELLEEN!!! OLEN ERITTÄIN, ERITTÄIN, ERITTÄIN PETTYTYNYT TÄHÄN JA TOIVOTAN, ETTÄ PITÄÄ HUOMIOON SYÖTTEENI JA KORJAAT TÄMÄN!!!!!!!😤😤😤😤😤😤😤😤😤
Blomqvist, Martha (1994) Könshierarkier i gunging: Kvinnor i ... New York: Basic Books. ... Yliopiston käytänteet ja oppiminen - seikkailu kohti.
Peli ei avaudu. Se on jumissa "Toista napauttamalla" -näytössä. Yritin käynnistää puhelimeni uudelleen, käynnistää sovelluksen uudelleen, asentaa pelin uudelleen, mutta mikään ei toimi. Harmi, että taidetyyli on hämmästyttävä ja olin niin utelias juonen suhteen. Edit: Kokeilin juuri toista tämän studion visuaalista romaania, ei silti toimi.
On mukava tarina, mutta täytyy tehdä taiteesta sujuvampaa
Peli oli kiva, kuvat olivat söpöjä ja skenaarioissa on erilaisia animaatioita. Mutta kun valitset väärän vaihtoehdon, se soittaa 10 sekunnin pituisen "lainaus"-jutun. Se ei muuta sanojaan, et voi ohittaa sitä, joten se toistuu jonkin ajan kuluttua. Lisäksi viimeinen luku maksoi todella rahaa, mikä on pettymys. Tämä peli kesti 2 päivää ennen kuin sain sen valmiiksi, joten tee osa 2 👍
Rakastin tätä peliä todella ja syvästi. Se on erittäin nautinnollinen ja itse asiassa jäin siihen niin koukkuun, että sain sen valmiiksi samana päivänä, kun asensin sen. "Helmi laajassa valtameressä" -finaali, jossa he menevät etsimään Hajimea, oli hieno. Saisin ehdottomasti jatko-osan, jos sellainen olisi, vaikka se maksaisikin. Pidän taidetyylistä paljon. Siinä on niin hauska tarina, jossa on monia haaroja. Muuten, erityinen valmistumisluku oli hauska, kun Kazuto, I.B. ja Akane ilmestyivät äkillisesti. Kiitos
Sovellus oli kaiken kaikkiaan loistava. Minulla oli hauskaa pelata sitä. Minun mielestäni tarvitaan vain hienosäätöä, käsikirjoitusta, koska kirjoitusvirheitä oli siellä täällä. Hahmosuunnittelu oli hienoa ja taustataide myös. Juoni oli hieno ja sillä oli tyydyttävän epätyydyttävä loppu – tuo kallioripustin piti minua.
App AI Dungeon luotiin Latitude Inc. Mobile Developer Seikkailu luokkaan. ... ladata Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] apk
Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] Pustolovske igre clq
Pidin tästä pelistä. Se oli hauska, ja on hienoa, että sitä voi pelata ilmaiseksi. Taide ja ääniefektit olivat myös hyviä. Ainoa ongelma on, että aloitin luvun 3 ja huomasin, että minun oli pakko aloittaa uudelleen luvussa 1. Olen jo pelannut ne, joten en halua toistaa sitä osaa.
Loistava peli kuten aina Entabridge! Vaikka minun on oltava rehellinen ja sanottava, että se ei ole yhtä hyvä kuin Mysterious Forum, se on silti hauska ja koskettava tarina erojen katselemisesta nähdäksesi ihmiset sellaisina kuin he ovat. Kiitos, että teit tämän!
Inhoan uudelleen aloittamista huonon lopun jälkeen, se kestää kauan, ja myös sitä osaa, jossa he muuttuvat todelliseksi itsekseen *NÄYTETÄÄN MAHTAVALTA*
ladata Lucid Dream Adventure 2: seikkailupeli APK. Lucid Dream Adventure 2: ... ladata Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] APK.
Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] Petualangan lxeu
Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] Avventura cqa
Annan tälle sovellukselle viisi tähteä lopun takia. Olin äskettäin ja päähenkilö on kaveri ja enkeli, demoni ja noita. He etsivät häntä, koska hän oli eri ruumiissa. Haluan myös toisen osan siitä osasta, koska en pitänyt tuosta cliffhanger-ripustimesta monista syistä, kuten heidän olisi pitänyt syödä vesimeloni perheen kanssa, ja mielestäni sinun pitäisi jatkaa ja tehdä lisää tällaisia asioita. en jaksa kirjoittaa enempää. Pls tee tästä lisää ja vastaa minulle.
Se sanoi, että aloita napauttamalla, että olen nauhoittanut, mutta se ei käynnisty ollenkaan. edit: pelinkehittäjät ilmoittavat nopeasti henkilölle kaikista ongelmista, mutta alun perin mikään ei kertonut, että se oli alun perin webview-tilassa.
mikä on tämän romaanin genre? Voitko kertoa minulle?
Hämmästyttävä! Se on niin söpö ja hauska! Kunpa tällaisia sovelluksia olisi enemmän! Ja pidin monista lopuista! Hahmot ovat ihania ja sovellus on täysin ilmainen!!! Kokeile, et tule katumaan!
Kuten tavallista, tämän sovelluksen ääniraita, kuvitus ja mekaniikka ovat kaikki huippuluokkaa! Tarinan suhteen minun on kuitenkin sanottava, että se oli tähän mennessä heikoin. Minusta loppu oli hieman epämiellyttävä ja hämmentävä, ja myös hahmojen kehitys oli hieman kiireistä... Muutamia kirjoitusvirheitä oli; katkonainen käännös tuottaa usein hankalia lauseita, joita on vähän vaikea seurata. Kehittäjät, olkaa hyvä ja varaakaa aikaa seuraavan julkaisun käännökseen/oikolukuihin, älkääkä kiirehtikö!!
Rakastan hahmoja ja kaksi mahdollista "oikeaa" loppua olivat erittäin hyviä! On vaikea olla rakastumatta hahmoihin ja todella toivoa heidän onneaan. Taide on kaunista, koska tekijät muut visuaaliset romaanit ja peli sujuu niin hyvin.
Toistaiseksi I.B, 7 Mysteries ja Normal Me ovat upeita pelejä, ja rakastin kaikkia kolmea peliä niiden tarjoamana. Älä vain käännä muita pelejäsi englanniksi, vaan jatka myös näiden kolmen kaltaisten upeiden pelien tekemistä.
Normal Me and Abnormal Friends [Visual Novel] ผจญภัย ypj
Hilkka Ylänen Taikahattu ja hopeakengät sadun maailmaa - JYX
Tämä sovellus oli hämmästyttävä, sovelluksella oli hyvä juoni ja hyvä tarina! Pidin myös siitä, että laitoit sinne asioita, joiden alun perin piti olla siellä hahmojen kanssa! Tämä sovellus oli todella upea ❤️
hieno tarina Ohjaimet olivat edelleen hämmentäviä, mutta se oli tarina, joka sai minut tarttumaan, rakastin useita loppuja ja se, että kaikki mainokset ovat valinnaisia, teki tästä helvetin sovelluksen!
Tarina on monilta osin yksinkertainen ja ennalta-arvattava, mutta ilmaisille visuaalisille romaaneille se on hyvä visuaalinen romaani, hauska tarina ja mielenkiintoinen hahmo, vaikka joskus en koe, että he keskustelevat normaalisti, mutta kaiken kaikkiaan 4/5.
aina kun yritän käynnistää napauttamalla, se ei tee mitään
Lyhyt, mutta kaunis pieni visuaalinen romaanikokemus. Romaanin lyhyen ajan vuoksi maailma rakennettiin melko hyvin, ja vaikka tarinassa oli varsin ristiriitaisia/epäomaperäisiä hetkiä, tarina kerrottiin silti hyvin ja hahmot olivat miellyttäviä. Kaiken kaikkiaan tämän vn:n pelaaminen oli nautinnollinen kokemus, ja halusin tietää lisää tarinasta.
Pidin siitä, vaikka toivoisin sen olevan pidempi ja siinä olisi enemmän vaihtelua loppujen suhteen. Tai ehkä voit tehdä jatko-osan, jonka haluaisin nähdä tapahtuvan. Myös osa käännöksistä ei vaikuttanut oikeilta, mutta silti ymmärrettäviltä, joten luulisin, että se oli ihan ok.
Rehellisesti sanottuna tämä peli on hyvä, mutta voitteko tehdä useita hyviä lopetuksia tulevalle pelillesi. Koska olisi parempi, jos siellä olisi erilainen paras lopetus.
Arvosteluni saattaa olla puolueellinen, koska rakastan Entabridgea, mutta se on hieno pieni peli terveellisellä tarinalla! Olen todella iloinen, että se käännettiin kuten Mysterious Forum ja 7 Rumors, ja olen innoissani käännetyistä visuaalisista romaaneista tulevaisuudessa :]
Se on todella mukava sovellus, suloinen tarina, joskus hieman kliseistä kaikkiin puheisiinsa, mutta muuten aika omaperäinen! On todella mukavaa, että voit palata valitsemaan muita asioita katsomalla mainosta maksamisen sijaan! Suosittelen tätä sovellusta ajan kuluttamiseen erityisesti tällaisena aikana. Ainoa asia, jonka toivoisin, on, että saisimme mahdollisuuden saada lisäpainos katsomalla mainoksia kuten 7 huhut -sovelluksessa!
Joku bugi, mutta olen iloinen, että se on korjattu. Kiitos hienosta pelistä ja odotamme teidän tekevän lisää.
เกมจอดรถ 3 มิติ ยุทธศาสตร์ cnky